Általános szerződési feltételelek
Hatályos 2024.09.10-től
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Skillbot AI Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett https://skillbot.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) elérhető Skillbot Chatmaster/Chatbot felhőalapú, mesterséges intelligenciával működő folyamattámogató szoftver (a továbbiakban: Szoftver) használatának feltételeit, valamint a jelen ÁSZF-ben részletezett, Szoftver használatához kapcsolódó elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat (a továbbiakban együttesen: Szolgáltatás) igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) és a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Felhasználó a továbbiakban együttesen: Felek).
Jelen ÁSZF és a Szolgáltatás használata szempontjából a Felhasználónak minősül a regisztrált Felhasználó által meghívott személy is, akire az ÁSZF-ben foglalt rendelkezések értelemszerű eltérésekkel megfelelően alkalmazandók.
Jelen ÁSZF a Szolgáltató szolgáltatásainak használatára vonatkozik. Felhasználó a Weboldalon az erre vonatkozó mező megjelölésével, illetve a Szoftver használatával elfogadja jelen ÁSZF-et, ezért azt a Szoftver használata előtt tanulmányozza át.
Szolgáltató adatai:
Cégjegyzékszám: 01-09-425038
Nyilvántartja: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Székhelye: 1037 Budapest, Seregély utca 3-5.
Adószáma: 32456792-2-41
E-mail címe: support@skillbot.work
A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:
Név: Google Cloud EMEA Limited
Székhely: Velasco, Clanwilliam Place, Dublin 2, Ireland
Adószám: IE3668997OH
Elérhetőségek: https://about.google/contact-google/
A Szolgáltató működésének és a panaszügyintézés helye: https://about.google/contact-google/
1. Szolgáltatás tárgya és tartalma
1.1.
A Szoftver segítségével a Felhasználónak lehetősége van mesterséges intelligencia által készített tartalmak előállítására (szöveges üzenetek, képes üzenetek, hangüzenetek), amelyek költségét a Skillbot saját fizetőegységében (Kredit) tudja kifizetni.
A Szolgáltató fontos feladata, hogy az általa fejlesztett Szoftver naprakész legyen. Ennek érdekében a Szoftver funkcionalitásait folyamatosan fejleszti.
1.2.
A Szolgáltatás használata tekintetében a Felhasználók két szintje különböztethető meg: a Szolgáltatásra előfizető és a Szolgáltatás igénybe vételéért Díjat fizető Felhasználó (a továbbiakban: Előfizető), valamint az Előfizető által a Szolgáltatás használatára meghívott személy (a továbbiakban: Meghívott felhasználó). Amennyiben az ÁSZF valamely rendelkezése csak a Felhasználók egyik szintje vonatkozásában irányadó, a Szolgáltató külön jelöli a megfelelő elnevezéssel. Amennyiben egy adott rendelkezésben, pontban a szöveg a Felhasználó megnevezést használja, a rendelkezésben foglaltak mind az Előfizetőre, mind a Meghívott felhasználóra alkalmazandók.
1.3.
Szolgáltatás igénybevétele érdekében Felhasználónak regisztrálnia kell a Weboldalon, amely során meg kell adnia a 3. pontban meghatározott adatokat (a továbbiakban: Regisztráció). A Regisztráció akkor minősül sikeresnek, ha azt a Szolgáltató a Regisztráció során megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben (legfeljebb 48 órán belül) visszaigazolja.
1.4.
A Szolgáltatás igénybevételére, illetve a Regisztrációra minden természetes vagy jogi személy, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező jogalany Felhasználó jogosult. A Felhasználó fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát. A fogyasztó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
1.5.
A Regisztrációval a rendszer létrehozza a Felhasználóhoz tartozó Felhasználói fiókot.
1.6.
A Szolgáltató a Szerződés ideje alatt az 1.1. pontban körülírt Szolgáltatást biztosítja a Felhasználónak. A Szolgáltató licensz formában biztosítja a tulajdonát képező Szoftver használatát. A Szolgáltató az általa fejlesztett Szoftvert folyamatosan fejleszti, a hibákat javítja, különös tekintettel a kapcsolódó szoftverek technikai változásaira.
1.7.
A Szolgáltató a Szerződés ideje alatt e-mailben biztosítja a Szoftver használatának támogatását, segít a Szoftver használatában, problémák esetén közreműködik azok megoldásában. Az egyes szolgáltatáscsomagok (a továbbiakban: Csomag) tartalma és feltételei a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező, valamint a Weboldalon elérhető mindenkor hatályos "Csomagok" menüpont alatti tájékoztatóban alatt érhetők el. A Csomagokra vonatkozó tájékoztatás a jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi. A Díjak minden esetben forintban vannak feltüntetve és az adott Szolgáltatás bruttó ára.
1.8.
A Szolgáltatás igénybevétele a jelen ÁSZF-ben és a Csomagokra vonatkozó tájékoztatóban részletezettek szerint, - a Starter csomag kivételével - térítés ellenében lehetséges. A Szolgáltatás díja, továbbá az ÁSZF változtatásának a jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való közzététellel egyidejűleg lép hatályba.
2. Felek közötti Szerződés létrejötte, hatálya, megszűnése
2.1.
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltatás igénybevételével történik. Az ÁSZF elektronikus úton megkötött szerződésnek, a Szolgáltatások elektronikus úton nyújtott szolgáltatásoknak minősülnek, amelyre a Ptk., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései vonatkoznak.
2.2.
A Szolgáltatást bármely természetes vagy jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben, illetve az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. A Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban jogi személy esetén kizárólag a vonatkozó jogszabályok alapján képviseleti joggal felruházott képviselője vagy írásbeli meghatalmazással rendelkező meghatalmazottja jogosult eljárni.
A Felek közötti szerződés a Regisztráció Szolgáltató általi elfogadásával és visszaigazolásával jön létre és lép hatályba, a mindenkor hatályos ÁSZF-ben és a Felhasználó Felhasználói fiókjának mindenkori tartalma szerinti tartalommal (a továbbiakban: Szerződés). A Szerződés írásbeli szerződésnek minősül. A Szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek a Regisztráció adataival és az adott előfizetés során szolgáltatott adatokkal. A Szerződés tartalmát képező, a Szerződés megkötésekor hatályos ÁSZF-et a Weboldalon, az adott Regisztráció adatait pedig a Felhasználói fiókjában a Felhasználó folyamatosan elérheti. A Szolgáltató ezen szerződéses adatokat a Weboldalon rögzített módon mindenkor megőrzi. A jelen pont szerint a Felek között létrejövő Szerződés nyelve a magyar, illetve az angol.
2.3.
A Szerződés megszűnik:
- a Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével,
- a Felhasználó jogutód nélküli megszűnésével,
- a Felek közös megegyezésével,
- bármelyik fél által történő felmondással.
2.4.
A Felek között a Szerződés határozatlan időre jön létre, és a Felek havi rendszerességgel számolnak el egymással. A Szerződést az Előfizető abban az esetben mondhatja fel, ha nem áll fenn fizetési kötelezettsége a Szolgáltató felé. Ebben az esetben a Szoftver felületén, az Előfizető saját Felhasználói fiókjában, illetve a Szolgáltató címére küldött írásbeli nyilatkozattal indoklás nélkül kérheti a Szolgáltatás megszüntetését a Fordulónap előtt legkésőbb egy naptári nappal. A Szerződés felmondása egyúttal a Szoftver jogos használatának a végét is jelenti. Ez esetben a Szolgáltatás a következő Fordulónaptól szűnik meg. A Szerződés felmondása esetén a Szolgáltató nem téríti vissza a Fordulónapig hátralévő időszakra vonatkozó időarányos Díjat. Felmondás esetén a Szolgáltató a Szolgáltatásainak elérhetőségét a Szerződés megszűnéséig (a Fordulónapig) biztosítja. Amennyiben az Előfizető a Szerződés megszűnése után újra igénybe akarja venni a Szolgáltatást, akkor újra meg kell rendelnie valamelyik Csomagot. A jelen pontban foglaltak a Starter csomag esetében nem alkalmazandóak.
2.5.
Amennyiben valamelyik Fél a Szerződésben foglalt lényeges kötelezettségét súlyosan és ismételten megszegi, úgy a másik Fél jogosult a Szerződést írásban azonnali hatállyal, a másik Fél részére küldött egyoldalú nyilatkozattal felmondani. A rendkívüli felmondás okát a Felek kötelesek a felmondási nyilatkozatban rögzíteni.
2.6.
A Szolgáltató azonnali hatállyal egyoldalúan, különösen, de nem kizárólag abban az esetben mondhatja fel a Szerződést, ha
- az Előfizető
- a Díj megfizetésével 30 napos késedelembe esik,
- a Regisztráció során valótlan adatokat ad meg,
- a Szolgáltató hozzájárulása nélkül lehetővé teszi olyan harmadik fél számára a Szoftver (vagy egyéb Szolgáltatás) használatát, aki nem minősül Meghívott felhasználónak,
- lényegesen megszegi a jelen ÁSZF bármely rendelkezését, különösen a 8. és 9. pontban foglaltakat, és a szerződésszegést nem szünteti meg a Szolgáltató által küldött felszólításában rögzített póthatáridőn belül,
- olyan magatartást tanúsít vagy üzleti gyakorlatot folytat, amellyel lényegesen sérti vagy veszélyezteti a Szolgáltató vagy a Szoftver megítélését, jó hírnevét, üzleti érdekeit vagy biztonságát és azzal a Szolgáltató erre vonatkozó írásbeli felszólítását követően sem hagy fel.
- a Meghívott felhasználó
- a Regisztráció során valótlan adatokat ad meg,
- a Szolgáltató hozzájárulása nélkül lehetővé teszi harmadik fél számára a Szoftver (vagy egyéb Szolgáltatás) használatát,
- lényegesen megszegi a jelen ÁSZF bármely rendelkezését, különösen a 8. és 9. pontban foglaltakat, és a szerződésszegést nem szünteti meg a Szolgáltató által küldött felszólításában rögzített póthatáridőn belül,
- olyan magatartást tanúsít vagy üzleti gyakorlatot folytat, amellyel lényegesen sérti vagy veszélyezteti a Szolgáltató vagy a Szoftver megítélését, jó hírnevét, üzleti érdekeit vagy biztonságát és azzal a Szolgáltató erre vonatkozó írásbeli felszólítását követően sem hagy fel.
2.7.
A Szerződés bármely okból történő megszűnése esetén a Felek kötelesek a megszűnéstől számított 15 napon belül egymással elszámolni.
3. Regisztráció, előfizetés
3.1.
A Weboldal böngészéséhez nincs szükség Regisztrációra.
3.2.
A Szolgáltatások igénybevétele kizárólag a Weboldalon regisztrált Felhasználók számára lehetséges. A Regisztráció során az adatlap kitöltésekor a következő adatok megadása szükséges:
- E-mail cím
- Jelszó
- Cégnév
A Felhasználók kizárólag a saját, valamint – jogi személy esetén – az általuk képviselt cég valós adatait adhatják meg a Regisztráció során. A sikeres Regisztrációhoz a Felhasználónak az adott mezők kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési tájékoztatót. A mezők kipipálásával a Felhasználó kijelenti, hogy a jelen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését elolvasta, megértette, azokat maradéktalanul betartja, és annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el.
3.3.
A megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Felhasználó felel. Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Felhasználó köteles a Regisztrációhoz tartozó jelszavát titokban tartani és gondosan kezelni. Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Felhasználói fiókban van lehetőség, továbbá az ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy központi e-mail címen.
3.4.
Az előfizetés során lehetőség van az előfizetés tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Az Előfizetőnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére. Az előfizetést érintő adatok további módosítására a jelen ÁSZF-ben megjelölt elérhetőségeken van lehetőség.
3.5.
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Felhasználó Regisztrációját elfogadja, vagy indoklás nélkül visszautasítsa. Ez esetben a Szerződés nem jön létre a Felek között.
3.6.
A Regisztráció akkor érvényes, ha azt a Szolgáltató elfogadja, és az elfogadást a Felhasználó Regisztráció során megadott e-mail címére küldött elektronikus levélben visszaigazolta, a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint.
3.7.
A Szolgáltató a Regisztráció beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Felhasználó által a Regisztráció során megadott e-mail címre, amely tartalmaz egy linket, amelyen keresztül a Felhasználó aktiválni tudja a Regisztrációját.
3.8.
A regisztrációs folyamat pontos leírása a következő:
3.8.1.
A Felhasználó a főoldal (https://skillbot.work) felső menüsorán a Belépés/Regisztráció gombra való kattintással jut el a bejelentkezési, itt a Belépés gomb alatti "Regisztrálok" linkre kattintva pedig a regisztrációs felületre (https://skillbot.work/sign-up).
3.8.2.
Innen egy érvényes e-mail cím megadását követően (a Tovább gombra kattintva) a választott (minimum nyolc karakteres) jelszó és név megadása, valamint az ÁSZF és az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után a Tovább gombra kattintva adható meg a céges profil neve. Ugyanezen a felületen van lehetőség a Szolgáltató hírlevelére való feliratkozásra is,
3.8.3.
A céges munkanév megadása után a a regisztráció a Tovább gombra kattintva kezdeményezhető.
3.8.4.
A Szerződés akkor jön létre, amikor a Regisztráció során megadott e-mail címre elküldött "Erősítsd meg regisztrációdat" tárgyú e-mailben a Felhasználó rákattint a Fiókom aktiválása gombra vagy bemásolja a megadott URL-t a böngésző címsorába és leüti az entert billentyűt.
4. Felhasználói fiók
4.1.
A sikeres Regisztrációt követően a rendszer létrehozza a Felhasználó Felhasználói fiókját, amely az 4.2. pont szerinti adatokat tartalmazza. Szolgáltató a Felhasználói fiók egyes funkcióit a Stripe alkalmazáson keresztül biztosítja. Ezekben az esetekben a Felhasználó a Szoftver felületéről átkerül a Stripe alkalmazás felületére, amelyen a kívánt tevékenység elvégezhető.
4.2.
A Felhasználói fiók használata során a Felhasználónak lehetősége van:
- Előfizető esetében:
- a Regisztráció során megadott adatait módosítani
- számlázási és fizetési adatokat megadni (Stripe felületén érhető el)
- Csomagra előfizetni (Stripe felületén érhető el)
- a meglévő Csomagról másikra áttérni (Stripe felületén érhető el)
- Kreditet és Munkaállomást vásárolni (Stripe felületén érhető el)
- Meghívott felhasználót a Szolgáltatáshoz hozzáadni (a Starter csomag kivételével)
- a Szerződést felmondani/Felhasználói fiókot törölni
- Szoftver beállításait módosítani.
- Meghívott felhasználó esetében:
- a Regisztráció során megadott adatait módosítani, törölni
- Felhasználói fiókot törölni
- Szoftver beállításait módosítani.
4.3.
Az Előfizető az általa kiválasztott Csomagban meghatározott számú Meghívott felhasználót jogosult meghívni a Szolgáltatások használatára. Egy Meghívott felhasználó egy munkaállomást jelent a Csomagban foglalt Szolgáltatások vonatkozásában (a továbbiakban: Munkaállomás).
4.4.
Csomagelőfizetési folyamat pontos leírása:
4.4.1.
A Csomagok belépés után a bal oldali menüsorban található Beállítások/Előfizetés kezelése/Csomagok menüpontban tekinthetők meg.
4.4.2.
A Csomag kiválasztását követően a Tovább gombra kattintva állíthatók be a Csomag részletei. A Munkaállomások számának kiválasztását követően a teljes havidíj megjelenik az oldalon.
4.4.3.
A Csomagvásárlás az Előfizetés gombra való kattintással kezdeményezhető. A kattintáskor megjelenő pop up ablakban lévő Rendben gomb lenyomása átirányít a számlázópartner, a Stripe weboldalára.
4.4.4.
Az előfizetésre vonatkozó Szerződés a valós kártya és a számlázási adatok megadása után, a Fizetés és előfizetés gombra való kattintást követő sikeres fizetés után lép hatályba. Ekkor a Stripe visszairányít a Weboldalra.
4.5.
Extra Munkaállomás vásárlásának folyamatleírása:
4.5.1.
Extra Munkaállomás vásárlására a Csomag vásárlásakor/módosításakor, a Beállítások/Előfizetés kezelése/Csomagok menüpontban van lehetőség. Lásd: Csomagelőfizetési folyamat pontos leírása. Az alacsonyabb csomagra való váltáskor a változás a következő fizetési Fordulónapon lép hatályba.
4.5.2.
Extra Munkaállomás eltávolítására a Beállítások/Előfizetés kezelése/Munkaállomások menüpontban van lehetőség: az eltávolítani kívánt extra Munkaállomás boxában megjelenő Eltávolítás gombra való kattintással kezdeményezhető, és a felugró ablakban a Munkaállomás törlése gombra való kattintással véglegesíthető. A változás a következő Fordulónapon lép hatályba.
4.6.
Extra Kredit vásárlásának folyamatleírása:
4.6.1.
Extra Kredit az Előfizetés kezelése/Kredit egyenleg menüpontban, a Kredit vásárlása gombra való kattintással vásárolható.
4.6.2.
Az egyszerre megvásárolható Kreditmennyiség 75 000 kredit. A vásárlás a felugró ablakban megjelenő Megveszem gomb megnyomásával kezdeményezhető, ami átirányít a számlázópartner, a Stripe weboldalára.
4.6.3.
Az extra Kreditek a Fizetés gomb megnyomását követő sikeres fizetés után kerülnek jóváírásra. Ekkor a Stripe visszairányít a Weboldalra.
5. Fizetési feltételek
5.1.
Ingyenes "Starter" Csomag: Szolgáltató az új Előfizetők részére a sikeres Regisztrációt követően az ingyenes Starter Csomagot állítja be, továbbá ingyenesen biztosít számára 30.000 extra Kreditet. Az ingyenes Starter Csomagban foglalt Szolgáltatásokról, funkciókról a Weboldal Csomagok menüpontja alatt lehet információt találni. A Starter csomagban is van lehetőség Kreditet vásárolni, Munkaállomást hozzáadni a Felhasználói fiókhoz, viszont más Felhasználót nem lehet meghívni. A Starter Csomag használata során az Előfizető bármikor válthat havidíjas Csomagra. Amennyiben az Előfizető a Starter Csomag használata során előfizet valamelyik havidíjas Csomagra, az ingyenes Starter Ccsomagban foglalt, valamint az ingyenesen biztosított, még rendelkezésre álló kKrediteket felhasználhatja az előfizetést követően,a választott havidíjas Csomagban foglalt Krediteken felül.
5.2.
A Szolgáltatás igénybevétele (így a Szoftver használata) - a Standard csomag kivételével - licensz díj fizetéséhez (a továbbiakban: Díj) kötött. Az Előfizető a Szolgáltatásra történő előfizetés során az általa kiválasztott Csomag Díját köteles megfizetni, havi rendszerességgel.
5.3.
Az Előfizető a Felhasználói fiókjába történő belépést és a kívánt Szolgáltatás kiválasztását követően a "Tovább" gombra kattintva jut el a fizetési felületre. Itt a számlázási és bankkártya adatainak megadását követően van lehetőség a Díj megfizetésére.
5.4.
Az online bankkártyás fizetés a Szolgáltatótól független, a Szolgáltatóval szerződött pénzforgalmi szolgáltató által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül valósul meg. Az online bankkártyás fizetés lehetőségét a Stripe [Stripe Payments Europe, Ltd. (https://stripe.com/en-hu/privacy)] biztosítja. Az online fizetésre a pénzforgalmi szolgáltató, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzata irányadóak. A Szolgáltató az Előfizető bankkártya adatait nem kezeli. A bankkártyás fizetés biztonságát az SSL védelem garantálja.
5.5.
Az egyes Csomagok aktuális Díjának hatályos árlistája mindenkor elérhető a Weboldalon a Csomagok menüpont alatt.
5.6.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. Szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" forintos vagy "1" forintos árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatást hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő hozzáférést, amelynek ismeretében az Előfizető elállhat előfizetésii szándékától.
5.7.
A Díj havonta előre fizetendő. A Díj megfizetésének esedékessége minden hónapban az Előfizető Szerződésére irányadó fordulónap, amely a Szerződés 2.3. pontban meghatározott hatályba lépésének napjától számított hónapforduló (a továbbiakban: Fordulónap).
5.8.
A Díjat a Szolgáltató az Előfizető által a Regisztráció során megadott fizetési adatok felhasználásával minden hónapban előre, az Előfizető Szerződésére irányadó fordulónapon automatikusan megterheli az Előfizető számláját. A Díj megfizetését abban az időpontban tekintik teljesítettnek a Felek, amikor a teljesítendő összeg a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik. A Díj levonására első alkalommal a Csomagra történő előfizetést és a fizetési, valamint számlázási adatok sikeres megadását követően kerül sor. Az Előfizető egyúttal kifejezetten hozzájárul, hogy a Díj összegével automatikusan megterhelje számláját a megadott fizetési adatok felhasználásával. Az Előfizető kijelenti, hogy a megadott bankkártya adatok valósak és a megadott bankkártya használatával jogszerűen rendelkezik. Amennyiben a Díj levonása fedezethiány miatt vagy az Előfizető érdekkörében felmerülő más ok miatt nem lehetséges, a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatást felfüggeszteni, amíg az Előfizető nem egyenlíti ki tartozását. A Szolgáltatás felfüggesztéséből esetlegesen származó Előfizetőt ért kárért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. A Szolgáltató a Szolgáltatás felfüggesztéséről elektronikus levélben és a Felhasználói fiók felületén keresztül tájékoztatja az Előfizetőt. Amennyiben az Előfizető a Díj megfizetését annak esedékességét követő Fordulónapig sem teljesíti, a Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani. Felmondás esetén a Szolgáltató az Előfizető Felhasználói fiókját és az abban elérhető valamennyi tartalmat véglegesen törli.
5.9.
Az Előfizető a Szerződés ideje alatt jogosult az általa előfizetett Csomagról egy másik Csomagra áttérni. A Csomagok közti váltást az Előfizető a Felhasználói fiókjában tudja megtenni abban az esetben, ha az adott Csomagra vonatkozó feltételek teljesülnek. Az egyes Csomagokra irányadó feltételek a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező, valamint az Szoftverben elérhető mindenkor hatályos „Csomagok” menüpont alatti tájékoztatóban érhetők el. A csomagváltás akkor lép érvénybe, amikor a Szolgáltató írásban (az Előfizető e-mail címére küldött elektronikus levélben) visszaigazolja. Amennyiben az Előfizető a meglévő Csomagnál bővebb funkciókat kínáló, magasabb díjú Csomag használatára kíván áttérni, a magasabb díjú Csomag időarányos – a két Csomag Díjának különbözetének összege vonatkozásában kiszámított – Díját a Szolgáltató a csomagváltás jóváhagyását követő időszakra levonja, így a csomagváltás jóváhagyását követően az Előfizető azonnal használhatja az új Csomag által kínált bővebb funkciókat. Amennyiben az Előfizető alacsonyabb díjú vagy az ingyenes Starter Csomagra kíván áttérni, a csomagváltás jóváhagyásának napjától függetlenül a Fordulónapig hátralévő teljes időszakban használhatja a meglévő Csomag szolgáltatásait. Ebben az esetben az új Csomag a következő Fordulónaptól kerül aktiválásra, de csak abban az esetben, ha a csomagváltás feltételei megvalósulnak Ha az alacsonyabb díjú vagy az ingyenes Starter Csomag feltételei nem teljesülnek, erről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja az Előfizetőt és az Előfizető továbbra is a meglévő Csomag használatára jogosult és az erre a Csomagra meghatározott Díjat köteles megfizetni.
A jóváhagyott csomagváltást követően, a jelen pontban meghatározott feltételekkel az Előfizető az új Csomagra vonatkozó Díjat köteles havonta megfizetni.
5.10.
A sikeres Díjfizetésről az Előfizető e-mailben és a Felhasználói fiókjában kap elektronikus számlát a fizetés teljesülését követő 8 napon belül.
6. Kreditek
6.1.
Minden Csomaghoz meghatározott számú Munkaállomás és kredit tartozik, amelyekről részletes információ az 1. számú mellékletben, illetve a Weboldal "Csomagok" menüpont alatt található. A kredit a Skillbot rendszerében használt fizetőegység, valuta, amely mesterséges intelligencia által készített tartalmak vásárlására használható fel (a Továbbiakban: Kredit), melyek tételesen a következők:
- szöveges üzenetek (küldés és fogadás): 1 Kredit/karakter
- képes üzenetek (fogadás): 8000 Kredit/képgenerálás
- hangüzenetek (küldés és fogadás): 2 Kredit/karakter
- adatfeldolgozás URL alapján: 500 kredit/URL
6.2.
Az Előfizetőnek az egyes Csomagokra történő előfizetésen felül lehetősége van az adott Csomaghoz tartozó Krediteken és Munkaállomásokon felül további Krediteket és Munkaállomásokat is vásárolni. Az Előfizető által külön megvásárolható Kreditekre és Munkaállomásokra vonatkozó díjakat, valamint ezek igénybe vételének és felhasználásának részletes feltételeit az 1. számú melléklet, illetve a Weboldal “Kreditegyenleg” és “Felhasználók” menüpontja tartalmazza.
6.3.
Az egyes Csomagokban foglalt, meghatározott számú Kredit kizárólag egy hónapig (Fordulónaptól Fordulónapig) használható fel, az adott hónapban fel nem használt Kreditek elévülnek, a Fordulónappal törlésre kerülnek. Az Előfizető által külön megvásárolható Kreditek esetében nem érvényesül elévülés, ezek a Kreditek a Fordulónapot követően is felhasználhatóak.
6.4.
További Kredit és Munkaállomás vásárlásának és a megvásárolt Kreditek felhasználásának feltétele, hogy az Előfizetőnek valamelyik Csomagra érvényes előfizetése legyen, amely esetében - az ingyenes Starter Csomag kivételével - az esedékes Díjat megfizette. Amennyiben a Felhasználói fiókját a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben foglalt valamely okból felfüggesztette, az Előfizető a külön megvásárolt Kreditek és Munkaállomásokat sem tudja felhasználni.
7. Szolgáltató jogai és kötelezettségei
7.1.
A Szolgáltató a Szerződés hatály alatt köteles a Felhasználó számára a Szoftver megfelelő és rendeltetésszerű használat biztosítani.
7.2.
Szolgáltató a Szerződés hatálya alatt díjmentesen biztosítja a Felhasználó számára a Szoftver módosításait és frissítését, mely tartalmazza a jogszabályok változása vagy információ biztonság miatt szükséges módosításokat is. A Szolgáltató törekszik a jogi megfelelés folyamatos biztosítására, azonban nem vállal felelősséget a Szoftver jogszabályoknak való megfeleléséért.
7.3.
A Szoftver tekintetében a Szolgáltató jelen Szerződés alapján nem nyújt karbantartást vagy támogatást. A karbantartással, illetve támogatással kapcsolatosan a Szolgáltatót semmilyen kötelezettség vagy felelősség nem terheli.
7.4.
A Szolgáltató jogosult a részére a Felhasználó által megadott, az azonosításhoz szükséges adatokat ellenőrizni.
8. A Felhasználó jogai és kötelezettségei
8.1.
A Felhasználó a Szerződés hatályba lépést követően és fizetési kötelezettsége teljesítésével jogosult a Szolgáltató által készített Szoftver használatára.
8.2.
A Felhasználó a saját felhasználói fiókját és az általa megfizetett Díj ellenében elérhető Szolgáltatást kizárólag saját maga jogosult igénybe venni. Felhasználó a Szoftver (illetve a további Szolgáltatások) használatára vonatkozó jogait harmadik személy részére kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásbeli hozzájárulásával ruházhatja át.
8.3.
A Felhasználónak joga és egyben kötelessége is, hogy adataiban történt változás esetén azokat a Felhasználói fiókjában frissítse, mivel a rendszer a számlákat mindig a számlakiállítás pillanatában a Felhasználó Felhasználói fiókjában aktuálisan megtalálható adatokat felhasználva állítja ki. Utólagos számla módosításra nincs lehetőség.
8.4.
A Felhasználó az előfizetéssel, illetve a Regisztrációval nem kizárólagos, át nem ruházható, a Szerződés idejére korlátozott hozzáférési jogot szerez a Szoftver saját célokra történő rendeltetésszerű használatára bármely, a Felhasználó tulajdonában vagy használatában lévő eszközön, amely eleget tesz a Szoftver használatához szükséges műszaki-technikai követelményeknek. Ennek keretében Felhasználó jogosulttá válik a Szoftver saját célra történő használatára a Szolgáltató által biztosított hozzáférésen keresztül.
9. Tartalomra vonatkozó rendelkezések, korlátozások
9.1.
A Szoftver használata során Felhasználónak lehetősége van tartalmat generálnia. Ennek során a Felhasználó megadhat vagy feltölthet például hangfájlt, dokumentumot vagy szöveget (a továbbiakban együttesen: Bemenet). A megadott Bemenet alapján a Szoftver egy kimenetet hoz létre, például képet, szöveget, hangfájlt, amely a Szoftverben található (a továbbiakban együttesen: Kimenet). A Bemenet és a Kimenet együtt a Felhasználó tartalma (a továbbiakban: Tartalom).
9.2.
Kizárólag a Felhasználó felelős a Bemenetért. Nem küldhet be olyan Bemenetet, amely: (a) védjegyeket vagy más, harmadik fél szellemi tulajdonjogai által védett anyagokat tartalmaz, kivéve, ha a Felhasználó jogosultsággal rendelkezik az ilyen anyagok tekintetében; (b) célja olyan Kimenet létrehozása, amely lényegében hasonlít egy külső fél szerzői joggal védett művéhez vagy más módon külső fél szellemi tulajdonjogai által védett művéhez, kivéve, ha a Felhasználó rendelkezik megfelelő felhatalmazással az ilyen művek tekintetében; (c) személyes adatokat tartalmaz, kivéve, ha betartja a személyes adatokra vonatkozó összes adatvédelmi jogszabályt és szabályt, beleértve az adatvédelmi tájékoztatás biztosítását és a hozzájárulás beszerzését, ahol szükséges; (d) sérti a vonatkozó törvényeket; vagy (e) sérti az ÁSZF-ben foglaltakat.
Felhasználó a Szoftver használata (illetve egyéb Szolgáltatás igénybevétele) során, annak érdekében tilos olyan Bemenetet megadnia, amely különösen, de nem kizárólagosan (i) obszcén, trágár, erőszakos, gyermekek fejlődését hátrányosan befolyásoló, alpári, másokat lejárató szavakat, feliratokat, képeket tartalmaz, (ii) pornográf tartalmú, (iii) sérti a jó ízlést, közerkölcsöt, mások faji, nemzetiségi, felekezeti, nemi hovatartozását, egyéb jogait vagy jogos érdekét (iv) vallási, világnézeti, politikai nézeteit, gyűlöletkeltő, ellentéteket szító vagy széles körű ellenállást keltő vagy egyéb sértő szövegeket, feliratokat tartalmaz, (v) internetes honlapról vagy bármely más úton letöltött, (vi) a Szolgáltató vagy más 3. személy jó hírnevét sérti, vagy termékeire, szolgáltatásaira vonatkozó sértő kijelentést, utalást tartalmaz, (vii) sérti valamely 3. személy szerzői, személyiségi jogát, (viii) a Felhasználó termékeitől, szolgáltatásaitól eltérő bármilyen egyéb terméket, szolgáltatást, márkát, logót, szlogent, stb. megjelenítő tartalmú, (ix) egészségre ártalmas anyagok használatára, bűncselekmény vagy szabálysértés elkövetésére buzdít vagy egyéb módon jogsértő, illetve tiltott tartalmú, (x) jogosulatlan vagy tisztességtelen piaci magatartás és versenykorlátozás tilalmáról szóló törvény által tiltott módon megszerzett adatokat, üzleti titkokat, szabadalmakat és védjegyeket, adatvédelmi jogszabályba ütköző kijelentést, megjelenítést tartalmaz, (xi) természeti, történelmi tudományos, kulturális értékek megbecsülését sért.
Szolgáltató bármikor jogosult saját belátása szerint letiltani a Felhasználó Bemenetét és/vagy felhasználói fiókját, ha a Bemenet sérti harmadik fél jogait, a hatályos jogszabályokat vagy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
9.3.
Kizárólag a Felhasználó felelős a Kimenet létrehozásáért és felhasználásáért, valamint annak biztosításáért, hogy a Kimenet megfeleljen a hatályos jogszabályoknak és a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak. A Szolgáltató kizárja a felelősségét a Kimenetre vonatkozóan, így többek között nem garantálja, hogy a Kimenet nem sérti harmadik fél jogait vagy bármely vonatkozó jogszabályt.
Szolgáltató nem felelős a Kimenet megfelelőségéért, vagyis azért, ha a Szoftver használatával olyan Kimenet jön létre, amely a Felhasználó számára váratlan vagy nem megfelelő. A Kimenet nem feltétlenül egyedi, más Felhasználók is létrehozhatnak ugyanolyan vagy hasonló Kimenetet. Szolgáltató nem állítja és garantálja, hogy a Kimenet a hatályos jogszabályoknak megfelelő szellemei alkotásnak minősül, amelyet védenek az irányadó szellemi alkotások védelmével kapcsolatos rendelkezések.
9.4.
Felhasználó továbbá nem használhatja a Szoftver modelljeinek, algoritmusainak és rendszereinek forráskódjának vagy mögöttes összetevőinek visszafordítására vagy más módon történő felderítésére, más, a Szoftvert vagy a Tartalmat versengő alapmodellek vagy más mesterséges intelligencia modellek létrehozására, fejlesztésére, képzésére, továbbá a jelen ÁSZF-ben meghatározott módtól eltérő módon történő adatszerzésre.
9.5.
Felhasználó semmilyen módon és körülmények között nem állíthatja azt, hogy a Szoftver (vagy más Szolgáltatás segítségével előállított tartalmat ember hozta létre.
10. Felelősség
10.1.
Felhasználó a Regisztráció során köteles valós adatokat megadni, Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen kárért, amely a Regisztráció során megadott téves vagy nem valós adatok megadása miatt következik be.
10.2.
Felhasználó a Szoftvert (és egyéb Szolgáltatásokat) a saját felelősségére használja. Szolgáltató kizárja esetleges kártérítési felelősségét minden kárért, amely a Felhasználó tevékenysége során a Szoftver (vagy más Szolgáltatás) használatából ered vagy a használatának idején merül fel, így többek között az üzleti haszon elmaradása, az üzleti tevékenység félbeszakadása, üzleti információk, adatok elvesztéséből eredő károk esetében. Szolgáltató kártérítési felelőssége egyéb esetekben sem haladhatja meg a Szerződéshez kapcsolódó Díj mértékét. A Szolgáltató nem köteles továbbá megtéríteni a károsult vagyonában beállott értékcsökkenést, az elmaradt vagyoni előnyt, és a károsultat ért vagyoni hátrányok kiküszöböléséhez szükséges költségeket.
10.3.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Felhasználó által tanúsított magatartásért. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.
10.4.
A Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy kártalanítja a Szolgáltatót, vezető tisztségviselőit, megbízottait, alkalmazottait, partnereit, minden olyan követelésért, veszteségért vagy kárért, amelyek a Szoftver (vagy egyéb Szolgáltatások) használatával, a Tartalommal vagy az ÁSZF rendelkezéseinek megsértésével kapcsolatosak:
10.5.
Szolgáltató a Szoftvert és a Szolgáltatásokat a jelenlegi állapotukban biztosítja. A törvény által megengedett legnagyobb mértékben a Szolgáltató kizár minden olyan garanciát, amely biztosítaná azt, hogy a Szolgáltatások és a Szoftver
- megfelel a Felhasználó elvárásainak,
- zavartalanul működik, pontos, biztonságos vagy hibamentes,
- használatából származó eredmények hatékonyak, pontosak és megbízhatóak.
10.6.
Bármely harmadik féltől származó szoftverre, szolgáltatásra vagy egyéb termékre, amelyet a Felhasználó a Szoftverrel (egyéb Szolgáltatással) kapcsolatban használ, az adott szoftverre, szolgáltatásra, termékre irányadó feltételek vonatkoznak, harmadik fél szolgáltatásáért, termékéért, szoftveréért Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
10.7.
A megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Felhasználó felel. Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon, illetve a Szoftverben megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
10.8.
Tekintettel arra, hogy a jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatás során távközlési szolgáltató szolgáltatását veszik igénybe a Felek, a Szolgáltató kijelenti, hogy nem tartozik felelősséggel a Szolgáltatás nyújtásában beálló azon hiba, vagy kimaradás tekintetében, melyet a bármelyik fél által megbízott távközlési szolgáltató által nyújtott távközlési szolgáltatás problémája okoz.
11. Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés
11.1.
A Szolgáltatás üzlethelyiségen kívül megkötött szerződésnek minősül, amennyiben a Felhasználó természetes személy. Ez esetben a jelen ÁSZF rendelkezéseit a jelen 9. pontban foglalt eltérésekkel, kiegészítésekkel kell alkalmazni.
11.2.
A Felek viszonyára a Ptk. és a Felek közötti szerződésre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezései vonatkoznak.
11.3.
A Felek kijelentik, hogy a Kormányrendelet 11. § szerinti kötelező tájékoztatást a jelen ÁSZF megfelelően tartalmazza, a Felhasználó az ÁSZF elolvasásával ezen tájékoztatást megkapta, melyet a Szerződés megkötésével elismer.
11.4.
Az Előfizető a Regisztráció során és a Díj megfizetésével kifejezetten kéri a Szolgáltatót, hogy a 9.5. pont szerinti elállási határidő lejártát megelőzően kezdje meg a Szolgáltatás nyújtását. Ezzel együtt az Előfizető tudomásul veszi, hogy amennyiben a Szolgáltatás megkezdését követően mégis él a 9.5. pont szerinti elállási jogával, úgy köteles megtéríteni a Szolgáltató ezzel kapcsolatban felmerült ésszerű költségeit.
11.5. Elállási/felmondási jog
11.5.1.
A Felhasználó a jelen Szerződés megkötésétől számított 14 napon belül indokolás nélküli felmondás joggal rendelkezik a Szolgáltatás vonatkozásában, amennyiben a Szerződés teljesítése megkezdődött.
11.5.2.
A Felhasználó a felmondási jogát a Szerződés 2. sz. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján teljes bizonyítóerejű magánokiratban gyakorolhatja, amelyet köteles eljuttatni Szolgáltató alábbi elérhetőségeinek valamelyikére:
postai cím: 1037 Budapest, Seregély utca 3-5.
e-mail-ben (a nyilatkozat aláírt, beszkennelt változatával): support@skillbot.work
11.5.3.
A Felhasználó határidőben gyakorolja felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi felmondási nyilatkozatát.
11.5.4.
A felmondási jog gyakorlása esetén a megszűnés időpontjáig nyújtott szolgáltatásért járó ellenértékre Szolgáltató jogosult, az ellenérték azon része, amely meghaladja a ténylegesen nyújtott szolgáltatás értékét, a Felhasználó részére visszatérítésre kerül. Az elszámolás során a Felhasználó által arányosan fizetendő összeget az ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell kiszámítani. Ha azonban a Felhasználó bizonyítja, hogy a teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a Szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.
12. Kellékszavatosság
12.1.
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.
12.2.
A Felhasználó - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
12.2.1.
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – amennyiben a Felhasználó nem minősül fogyasztónak – a hibát a Szolgáltató költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a Szerződéstől is elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Felhasználónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye, ennek bizonyítása a Szolgáltató kötelezettsége.
12.2.2.
A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
12.3.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. A Felhasználó a Szerződés teljesítésétől számított egy éves - fogyasztónak minősülő Felhasználó esetén két éves - elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
12.4.
A Felhasználó a kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.
12.5.
A kellékszavatossági jogok érvényesítésének egyéb feltételei:
12.5.1.
A jelen Szerződés aláírásától számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó természetes személy és igazolja a Szolgáltatóval való Szerződés érvényes és hatályos fennállását. A teljesítéstől számított egy év eltelte után, vagy ha a Felhasználó nem természetes személy, úgy a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt a Szolgáltatásban.
13. Panaszkezelés
13.1.
A Felhasználó a Szolgáltatás igénybevétele során esetlegesen felmerülő panaszait a jelen ÁSZF-ben meghatározott elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.
13.2.
Szóbeli panasz
A Felhasználó telefonon közölt szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben a Felhasználó a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy a Felhasználó panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja a Felhasználóval. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató elküldi a Felhasználónak. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.
13.3.
Írásbeli panasz
Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és a vizsgálat eredményéről a Felhasználónak a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről a Felhasználót a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.
A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.
A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében a Felhasználó valamennyi kifogására érdemi választ adjon.
Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.
13.4.
Jogorvoslat
Amennyiben a Felhasználó panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Felhasználó az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:
13.4.1.
Fogyasztóvédelmi hatóság
Amennyiben a fogyasztónak minősülő Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. Fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalok járnak el. A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei ide kattintva megtalálhatóak.
13.4.2.
Békéltető Testület
Amennyiben a Szolgáltató és a fogyasztónak minősülő Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Felhasználó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is. A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
A további Békéltető Testületek elérhetőségét a 3. számú melléklet tartalmazza.
Amennyiben a fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése a Felhasználó bírósághoz fordulhat.
13.4.3.
A Felhasználónak lehetősége van arra, hogy az online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszát online vitarendezési eljárás keretében kezdeményezze panasza bíróságon kívüli rendezését. Az online vitarendezést a következő weboldalon kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az online vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről.
14. Kapcsolat
14.1.
A Szerződés teljesítése során a Felek kötelesek egymással legjobb tudásuk szerint együttműködni. A Felek Szerződéssel kapcsolatos értesítéseket az itt jelzett címre írásban kötelesek egymásnak megküldeni.
- Felhasználó részéről: a Regisztrációja során megadott és a Felhasználói fiókban rögzített kapcsolattartási adatok.
- Szolgáltató részéről:
e-mail: support@skillbot.work
15. Záró rendelkezések
15.1.
Amennyiben a Szerződésben megbízásban foglalt kötelezettségeit a Szolgáltató saját hibájából nem tudja teljesíteni, úgy köteles a Felhasználót haladéktalanul, igazolható módon értesíteni. Az erről szóló értesítést követően a Szolgáltatás nyújtásának elmaradásáért a Szolgáltató semmilyen felelősséggel nem tartozik. A Szolgáltatás visszaállításáig terjedő időszakra a Díjat nem köteles fizetni vagy a már kifizetett Díj arányos részének visszatérítésére jogosult.
15.2.
Felek kijelentik, hogy a Szerződés és jelen ÁSZF minden jogot és kötelezettséget tartalmaz, ezen túlmenően semmilyen egyéb jogot és kötelezettséget egymással szemben nem vállaltak és nem kívántak rögzíteni, ez a Felek teljes megállapodása.
15.3.
Felek rögzítik, hogy minden olyan tény, körülmény, nyilatkozat, amely a szerződéskötés szempontjából lényeges, a Szerződés, illetve az ÁSZF részét képezi, ezen túlmenően semmilyen más kérdést rendezni nem kívánnak.
15.4.
A Szolgáltató által üzemeltetett Weboldal biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban a Szolgáltató javasolja, hogy a Felhasználó tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldal használata feltételezi a Felhasználó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
15.5.
Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
15.6.
Szolgáltató nem veti alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.
15.7.
Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, Felek a Szerződés alapján a közöttük létrejött jogviszonnyal kapcsolatban felmerülő valamennyi jogvita eldöntésére a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság eljárásának vetik alá magukat.
15.8.
Felek megállapodnak, hogy a Szerződéssel kapcsolatos bármilyen kérdés, igény, jogvita vagy per esetén a magyar jog az irányadó. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a vonatkozó egyéb magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
Budapest, 2024. 09. 10.
1. számú melléklet
Áraink és fizetési feltételeink elérhetők az "Áraink" oldalon. Amennyiben elfogad egy előfizetési árat, az a fizetési időszak végéig változatlan marad; azonban az árak a fizetési időszak végén módosulhatnak.
2. számú melléklet
Elállási nyilatkozat (minta)
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: *
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: *
Átvétel időpontja: *
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt,
3. számú melléklet
Békéltető testületek elérhetőségei
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Levelezési cím: 3501 Miskolc Pf. 376.
Telefonszáma: (46) 501-090
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A.
Telefonszáma: (96) 520-217
Honlap cím: www.bekeltetesgyor.hu/hu; www.gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Fax száma: (52) 500-720
Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1) 792-7881
Fax száma: (1) 792-7881
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu; www.pestmegyeibekelteto.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu